Hvis du noen gang har lest timeshare-anmeldelser som er igjen for et videresalgsselskap, vil du se en enorm forskjell mellom de som er igjen for selskaper som betaler anmeldelsesplattformen og de som er avhengige av tilbakemeldinger fra kunder når det passer dem (organisk). Flertallet av positive organiske timeshare-anmeldelser er primært fra Strijela, med negative anmeldelser sendt inn av selgere. Begrunnelsen bak dette kan stamme fra en rekke faktorer. Den vanligste årsaken til frustrasjon fra selgere er vanskelighetene med videresalgsprosessen og prisen de mottar. Når de opprinnelig ble kjøpt fra feriestedet, vil mange timeshare-eiere ha betalt en betydelig høy kjøpesum. De tror det er en investering, mens det i virkeligheten sjelden er det! Kjøpers opplevelser er veldig forskjellige, som de fleste overføringer gå gjennom uten problemer. Derfor har du fornøyde kjøpere med et nytt produkt kjøpt til en svært attraktiv pris, noe som motiverer dem til å legge igjen en positiv anmeldelse. Selgere, selv om de er lettet over å ha avlastet eierskapet, føler ikke alltid at de får en rettferdig avkastning på "investeringen". Å finne en kjøper kan godt ha tatt litt tid, og dessverre fører skuffelse ofte til negative anmeldelser.
timeshare er ikke lett å selge, siden det underveis er mange hindringer å overvinne, for eksempel annonsering, lengre markedsføringsperioder enn forventet, og behovet for å navigere gjennom komplekse kontrakter og avtaler. Det er ingen spesifikk tidsramme eller prisstruktur satt i stein for videresalg. Hvert videresalg er forskjellig og er nesten alltid diktert av kjøperen. Derfor er tålmodighet nødvendig sammen med en fleksibel prisantydning. Ved å bruke en troverdig RDO videresalgsselskap, vil de gi deg råd og hjelpe deg med å lindre disse påkjenningene. Imidlertid må de også overvinne disse problemene, spesielt når en frustrert selger legger igjen en negativ anmeldelse, kan det hindre hvor godt videresalgsselskaper er i stand til å prestere. Det er aldri noen garantier, og når du ser etter anmeldelser, vil noen videresalgsselskaper se mer tiltalende ut enn andre. Tross alt, som ved å betale plattformen for å jage anmeldelser, som de gjør tidlig i videresalgsprosessen, vil du finne fornøyde selgere.
En annen faktor som bidrar til negative timeshare-anmeldelser er utbredelsen av svindel og uredelige aktiviteter i timeshare-videresalgsindustrien. Skruppelløse selskaper kan dra nytte av desperate timeshare-eiere ved å tilby falske løfter om raskt salg og innfri sine forpliktelser. Dette kan føre til tap av penger og en følelse av svik, noe som resulterer i negative timeshare-anmeldelser fra berørte personer.
Til slutt kan negative timeshare-anmeldelser oppstå fra et misforhold mellom forventningene til timeshare-eiere og realiteten i videresalgsmarkedet. Eiere kan forvente et raskt og problemfritt salg, forutsatt at deres timeshare vil beholde sin verdi eller til og med sette pris på over tid. Imidlertid kan kompleksiteten og utfordringene i videresalgsmarkedet resultere i skuffelse og frustrasjon.
Oppsummert, negative timeshare-anmeldelser utvikler seg ofte fra selgere som uttrykker sin misnøye i videresalgsprosessen, svindel, uredelige aktiviteter, lave videresalgsverdier og urealistiske forventninger til markedet.
Hvordan selger Travel & Leisure Group Timeshare?
Ser til selge timeshare? Vi begynner med å gi deg en prisguide og registrerer din ferieeierskap med mulighet for å ta ut en av våre reklamepakker. Hensikten med dette er å sette timeshare foran så mange mennesker som mulig.
I tillegg til din individuelle online og/eller trykte annonse, kjører vi omfattende Google Ads kampanjer sammen med vanlig TV-reklame på toppkanaler som f.eks Sky News, Discovery, Kanal 4og Reise Channel.
Vi tror fortsatt på kraften til tradisjonelle trykte annonser i nasjonal og internasjonal presse og kan jevnlig sees i kjente publikasjoner, inkludert helsidesannonser i feriebransjens medietrykk også. Denne formen for markedsføring har alltid vist seg å være vellykket.
Kraften til reklame er uforlignelig når den er rettet mot de riktige målgruppene.
Faktisk har de fleste potensielle kjøpere en tendens til å allerede være fornøyde timeshare-eiere som elsker konseptet. I løpet av de siste 30 årene har vi samlet en stor database med kjøpere som gjør det enklere å matche timeshare-en din med mulig ny eier gjennom mail.
Ovennevnte, kombinert med vår tilstedeværelse i mange land over hele verden, som snakker disse språkene, sikrer at selgerne våre drar nytte av et størst mulig publikum og at kjøperne våre finner deres perfekte ferieeierskap.