Utstillinger
Øk annonseringen din
Reise og fritid er glade for at Destinations: The Holiday and Travel Show-utstillingene har vist seg å være et spennende prosjekt. Det ser et stort antall nye og gamle kunder besøke standen deres på messestedet i Olympia, London.
Travel and Leisure Groups stand er ideelt plassert i det europeiske området sammen med kjente feriesteder og ferieselskaper. Stativet har en blanding av skjermkort og informasjon på skjermen om timeshare. Alt dette gir muligheten for alle å forstå hvordan de opererer og hjelpe mennesker som ser på Kjøpe timeshare, hvordan å selge timeshare, eller til og med spørre om leie timeshare.
Videre, Destinasjoner gir alltid Travel and Leisure Group den perfekte plattformen for å informere nybegynnere om bransjen. Showet gir den ideelle muligheten til å gjøre vår tilstedeværelse kjent blant eksisterende og potensielle kunder. Mange av disse kundene stopper for en prat og går inn i våre årlige premietrekninger. Personalet, alle mangeårige fagfolk, gir gjerne råd til kunder som går forbi eller stopper for å snakke.
«Travel and Leisure Group har alltid følt at utstillinger er viktige for både våre kunder og ansatte. De gir oss en sjelden mulighet til å møtes ansikt til ansikt. Vi elsker å forklare fordeler ved å kjøpe timeshare gjennom en videresalgsmegler”, kommenterte tidligere administrerende direktør, Maria Mills-Farinas. «På Olympia er standen vår alltid munter travel. Mange reisende liker en prat. Vi er glade for at utstillingen gir oss sjansen til å lytte til våre kunder. Deres erfaringer og tanker om feriestedene deres er uvurderlige for oss.»
Destinasjoner: The Holiday and Travel Show arrangeres årlig på Olympia, London.
Hvorfor utstillinger?
Vi lever i en tid der mange forretningsavtaler gjøres gjennom informasjonsteknologi. Imidlertid deltar mange selskaper fremdeles i utstillinger fordi virksomheten som kommer fra utstillingene vil være langt større enn noen annen form for salgsfremmende aktivitet. Utstillinger er et perfekt sted å rekruttere nye kunder og styrke forholdet til gamle kunder. En utstilling der kjøpere og selgere komme sammen er som en mulighet for “store” virksomheter. I tillegg er det en sjanse for utstillere å dele sine innovasjoner og siste utvikling med sine kunder.
I kombinasjon med passende markedsføringsstrategier skaper utstillinger glitrende muligheter for virksomheten. Utstillinger kan til og med revitalisere produkter som har kommet bak markedet. Du kan komme opp med en annen strålende idé ved å utveksle samtale og dele informasjon med de besøkende!
Fordeler og ulemper
Det er fordeler og ulemper ved store og små utstillinger. En stor utstilling kan absolutt trekke oppmerksomhet, men noen ganger kan en liten skape en intim atmosfære som forbedrer opplevelsen. Størrelsen på arrangementet er sterkt korrelert med bedriftens markedsføringsmål og kundebehov. Før du bestemmer skalaen, må du definere målene dine og analysere fremtidige fordeler.
Uansett omfang, kan bedrifter ha nytte av å møte et live publikum på kort tid. Det er en kostnadseffektiv måte å markedsføre virksomhet på. Derfor benytter mange selgere muligheten til å vise frem produktene sine så mye som mulig. Antall personer som besøker arrangementet vil vanligvis være langt større enn noen annen virkedag.
I forhold til publisitet er utstillingen vinneren blant alle andre former for reklamemedier. På utstillinger kan du ikke bare snakke med kundene dine og markedsføre de nye produktene dine, men også undersøke kundenes profil.
På den annen side er kundene alltid sultne etter informasjon og trenger å bli matet godt. Deltakerne er vanligvis veldig aggressive i å lete etter det de trenger fordi de kan komme langt for å delta. Derfor, hvis du behandler dem godt og håndterer alt ordentlig, vil du få en avtale, kanskje en "stor" en.
Hvorfor delta i utstillinger?
En utstilling er blant de mektigste markedsføringsverktøyene som er tilgjengelige for bedrifter i dag. Det er to grunner til å delta på utstillinger:
- Å informere markedsplassen for produktet eller tjenesten din
- For å øke salget og forbruket av produktet eller tjenesten
Andre store fordeler inkluderer:
- Å ta fjellet til Mohammed. Utstillinger er en kostnadseffektiv måte å tegne målmarkedet på deg på ett sted på en gang.
- Kombinerer alle elementene i markedsføringsmiksen: reklame, PR, salgsfremmende og salg.
- Fotfall. På utstillinger kan potensielle og kvalifiserte kunder som går forbi standen din nå tusenvis. I et gjennomsnittlig detaljhandelmiljø er forbipasseringen betydelig lavere, og mer enn sannsynlig ikke kvalifisert eller direkte interessert i produktet eller tjenesten din.
Ekstra fordeler:
- Utstillinger gjør det mulig å komprimere alle aspekter av salgsprosessen (oppmerksomhet, overtalelse, ønske og innkjøp).
- Utvide kundebasen din. Tegningskraften til utstillinger er slik at besøkende ofte vil reise for å delta.
- Utstillinger gir kontakt med dine eksisterende kunder i en avslappet atmosfære. De er en mer kostnadseffektiv måte å nå nye målgrupper enn kaldte anrop.
- Undersøk potensiell aksept av nye produkter eller tjenester, eller til og med teste markedsføring av nye produkter eller tjenester.
- Tilgang til media, som også bruker utstillinger for å samle informasjon om nye retninger i en bransje.
- Å delta på utstillinger signaliserer din støtte til din bransje.
- Utstillinger gir deg mulighet til å samle ansatte fra hele landet eller utenlands. Du får muligheten til å gjennomføre konferanser, produktlanseringer, opplæring og salgsmøter.